Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Thursday, July 13, 2017

TESTIMONI : Sabun Arang (charcoal)

ni gambar SELEPAS  penggunaan sabun charcoal
Okay..(Ni ina duk pikir seratus kali nak UPLOAD ke tidak..hiiiiii.Jadinya...,terpaksa lahh Upload. tehehehe...Kalo tak upload..otang kata SYOK sendiri ina nanti kannn?)

Ni gambar sebelum dan selepas ina gunakan sabun charcoal ber aura(arang)
Ade perubahan tak yee?
Hihihi

Dulu muka mcm kepenatan.. takde seri.. garang ya amat
Yg gambar NEXT tuu.. Ina perasan.. muka ada MANIS,lembut sikit dari yg sebelum tuuu (oppppsss...terperasan😄😄😂)
Heeeehehe..

SEBELUM penggunaan Sabun Arang

SELEPAS penggunaan sabun arang (charcoal)
 Fungsi sabun Arang (charcoal)


Sabun Charcoal (Arang

) ✔dapat mencerahkan kulit

melembapkan dan menyegarkan kulit.

✔Menghilangkan jerawat dan parut jerawat dengan penggunaan berterusan.

✔Dapat menghilaangkaan keratin, kulit mati dan menghilangkan minyak pada muka

✔ jika diguna pada badan, boleh menghilangkan bau badan

✔bagi yang lepas BERSALIN boleh menghilangkan daki-daki mati, kembalikan seri kulit asal dan menghilangkan bau badan yang kuat.

✔ untuk lelaki yang simple boleh digunakan pada muka dan badan

✔pendek kata semua dalam satu kulit cantik dan sihat tanpa bau badan.

 

Dekat mana nak dapatkan SABUN ARANG ni yee??

ina jer tau ade jual.. lain dari yang lain.. kalau nak khasiat banyakkk..PILIH sabun arang (charcoal) di formulasi dari ina sendiri nii tau.. BEBAS bahan KIMIA. insyallahh..



ehhh..Nak jugak? wHatsapp kat nombor bawah yeee..
0179506861 @ terus KLIK link kat bawah tuu
Wasap.my/60179506861/sabunarang

No comments:

Post a Comment