Read more: http://www.azhafizah.com/2013/11/tutorial-ringankan-blog-dengan-lazyload.html#ixzz41XVpsa2x

Wednesday, June 14, 2017

Testimoni SABUN CHARCOAL

wajah berseri seri


Alhamdulillah...
Feedback customer 😍😍 Muka dia berseri seri dah😚😚😚

Best la awak..
Nanti RAYA, Orang mesti nampak awak sorang je tau.

KEBAIKAN DAN FUNGSI SABUN CHARCOAL 

Khasiat lain selain menaikkan seri wajah..
Sabun charcoal (arang)

Kelebihan Sabun Charcoal (Arang)

dapat mencerahkan kulit
melembapkan dan menyegarkan kulit.
Menghilangkan jerawat dan parut jerawat dengan penggunaan berterusan.
Dapat menghilaangkaan keratin, kulit mati dan menghilangkan minyak pada muka
jika diguna pada badan, boleh menghilangkan bau badan
bagi yang lepas BERSALIN boleh menghilangkan daki-daki mati, kembalikan seri kulit asal dan menghilangkan bau badan yang kuat.
untuk lelaki yang simple boleh digunakan pada muka dan badan
pendek kata semua dalam satu kulit cantik dan sihat tanpa bau badan.


Ehh...Awak yg baca NAK jugak?
Meh tengok testimoni kt bawah ni


psssst!!
Sabun ni takde kat mana mana kedai tau..
sebab ina pengasas sabun nii..


1 KETUL RM 25 ..

nak BORONG?
Nak beli satu je pun bolehh...

Order: www.wasap.my/60179506861/sabuncharcoal
cod sekitar KUANTAN..
luar kawasan kuantan,, ina pos yaa

No comments:

Post a Comment